700 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Kundeservice

Kontakt oss

Telefon
48517341
Adresse
Vestre Torggaten 3 5015 Bergen

FRAKT & LEVERING

Når blir min ordre levert?

Leveringstiden er 1-3 virkedager.

Hvem sender dere med?

Vi sender med Posten/Bring.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Vi sender en leveringsbekreftelse på e-post med sporing når pakken er blitt sendt. Du kan enkelt spore pakken via min konto.

Hvor mye koster det i frakt?

Fast frakt er 40,-. Du kan hente gratis i våre butikker.

ORDRE

Penger er trukket fra konto, men jeg har ikke fått ordrebekreftelse. Hva gjør jeg?

Om du ikke har fått ordrebekreftelse kan det være flere årsaker til det. Feil e-post, e-post har havnet i Spam filteret eller at det har forekommet en feil under bestilling. Ta kontakt med kundeservice om du er usikker.

Vil pakken splittes om jeg bestiller varer som er bestillingsvare og lagervare i samme ordre?

Etter at ordren er mottatt vil du få en e-post fra oss med leveringstid og muligheten til delsending uten ekstra fraktkostnad.

Jeg har lagt inn bestilling og ser at penger er trukket fra konto før bestilling er sendt, er dette korrekt?

Vi benytter oss av Klarna og Vipps som betalingspartnere, når du legger bestilling hos oss blir pengene reservert og ikke trukket som mange tror. Når du mottar sendingsbekreftelse fra oss vil endelig trekk skje og reservasjonen vil forsvinne.

Jeg vil bytte en vare, hvordan går jeg frem?

Når du vil bytte en vare, sender du den feile varen i retur og legger en ny ordre på den riktige.

Hvor finner jeg faktura på ordren min?

Har du valgt å betale med Klarna finner du faktura og kjøpsbekreftelse fra oss på www.klarna.no med bruk av bankID.

RETUR

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?

Normalt går det 1 uke fra du har sendt pakke til vi har mottatt returen her. Så snart pakken er mottatt i retur behandler vi saken, etter at retur er godkjent tar det 2 til 4 virkedager til pengene er tilbake på konto. Har du valgt Klarna som betalingsmetode tar de kontakt med deg på e-post vedrørende refusjon av behandlet retur.

Koster det noe å sende i retur?

Hvis beløpet er over 700,-(fri frakt) er det gratis å sende varen i retur.

GARANTI OG REKLAMASJON

Hva gjør jeg når varen har feil eller mangler?

Send en mail til maria.oen@bestseller.com, så sender vi deg retur skjema tilbake på mail.

Hva koster garanti eller reklamasjon for meg?

Det er kostnadsfritt å sende produkter det er feil eller mangler på i retur. Husk imidlertid at kostnader kan påløpe om feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Vi dekker kun retur ved benyttelse av våre egne retur løsninger.

Hvor lang behandlingstid er det på en garanti eller reklamasjon?

Det tar som regel 1 uke å behandle servicesaker fra produktet er mottatt i retur.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven